29.07.2010

Nå skinner sola!

Hei.
Ja, nå er det endelig sol igjen. Kunne tilogmed gå i shorts i dag. Glede! hehe.
Til tross for fint vær, har jeg sittet slik så og si hele dagen:




Har nemlig lest om fordøyelsessystemet i dag. Nytter ikke å være ute i sola når det er 4 prøver neste uke. Men jeg gikk meg en tur ned til butikken for å få litt luft og se litt på bylivet. Det er mange ute i gatene her på finværsdagene, og det er koselig. Da føles ikke byen så liten allikevel:)

Prøveplanen for de to neste ukene ser i hvertfall slik ut:
3.08: Alimentary system
4.08: Respiratory system + cardiovascular system
5.08: Urogenital system
6.08: ORAL examination (uff) bones of the skull
10.08 - 13.08: Introducotory test + closing test (mange temaer).


Opp i alle disse prøvene skal vi også ha practicals i anatomi, og den siste uken skal vi ha dissection. Blir kjempespennende!

Så sånn er livet mitt de neste ukene. hehe. Bortsett fra at Stian kommer på besøk om under 2 uker, da. Det blir kjempekoselig, og jeg gleder meg masse.
Og i går bestilte mamma seg en tur hit til slutten av august også. Jeg er heldig som får så mye besøk på sommerkurset. Blir moro å vise fram denne lille byen :)

I går var Tina og jeg på treningssenteret igjen. Tenkte vi skulle dra sent sånn at vi bare kunne dra rett hjem og legge oss (det stenger der klokka 10). Når vi kom klokken 9 holdt de på å støvsuge, og etterhvert som vi var der gjorde de seg mer og mer klare til å stenge. Skrudde av tvene, skrudde ned musikkvolumet, skrudde av lysene i andre delen av treningssenteret osv. Følte nesten at vi ble kasta ut tilslutt. hehe. Når vi var ferdige og gikk i garderoben satt de bare på en benk og venta på at vi skulle dra. Vi blir kanskje ikke så populære der hvis vi fortsetter å gå dit på den tiden, men vi trenger jo forsåvidt heller ikke å være populære der :)

I dag har jeg laget meg god mat. Kyllingsalat med pasta. Nam!



Okei, det så kanskje ikke like godt ut på bildet som det egentlig var, men det var godt!

Nå skal jeg lese mer. Planen var å kunne fordøyelsessystemet i dag, men det ser ut som jeg trenger morgendagen og. Jaja. Jeg prøver.

Ha en fin kveld hjemme i regnværsnorge!
Klemmer fra Johanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar