11.10.2010

Enda en koselig helg er over

God kveld!
Da var denne helgen også over, visst. Den har hvertfall vært veldig koselig. Jeg har hatt det kjempefint med mormor og morfar. Vi har gått i byen, spist masse god mat, vært på spa og fått massasje, vært på en liten biltur og spist lunsj i nabobyen, og bare kost oss :)
Var veldig godt med besøk. Her er noen bilder fra vi var i nabobyen (zilina) og spiste lunsj:



Synes det var en veldig hyggelig by. Ganske annerledes fra Martin, egentlig. Kommer nok til å dra dit en del (spesielt når det åpner nytt kjøpesenter der:D)

Ellers så har jeg hatt enda en prøve i dag, og den gikk fint heldigvis. Så vi har vært en liten gjeng fra klassen ute og spist på en lokal restaurant ved kirkegården. Det var første gang jeg var der, og synes det var veldig koselig. Dessuten må jeg også få med at jeg spiste spaghetti bolognese og drakk en brus for under 40kr. Blir like overrasket over prisene hver gang! hehe


Når vi kom hjem igjen tente Tina og jeg alle stearinlysene i stua, lagde oss sjokolade fondue (vet ikke hvordan det skrives), og satt oss for å se på Senkveld med Thomas og Harald.




Kjempekoselig!


Men nå skal jeg legge meg til å sove. God natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar