15.10.2010

God helg!

Endelig helg. Det betyr nok et besøk. Nå er Louise her, og vi koser oss med stuen full av stearinlys, x-faktor og nachos som er underveis. Koselig :)
Siden sist har jeg...
.. spist kinamat!

Nam! Var en glede i hverdagen her i Martin når jeg fant kinarestaurant.


... Lest anatomi og laget amerikanske pannekaker med Tina
Vi er kjempe sunne!

...Og nå har Louise kommet med Vakre hjem og interiør til meg :D
Dette skal jeg kose meg med innimellom. Enda en glede i hverdagen. Hehe!
Nå er nachosen ferdig. Det lukter godt. Gleder meg!
Føler at jeg er i Norge i dag. Skikkelig norsk tvfredag med Louise. Veldig koselig :)

Avslutter her, for nå skal jeg kose meg med mat. Noen som er i tvil om jeg er glad i mat? hehe.

Ha en fin fredagskveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar