15.11.2010

Helgens cocktailparty!

God kveld.
I helgen arrangerte Ansa cocktailparty her i Martin, og det ble veldig bra!
Alle jentene hadde på seg pene kjoler, og guttene hadde dress.
Coctailpartyet var på hotell Turiec, et ganske moderne og stilig hotell. Så det passet bra for anledningen. Veldig morsomt å gjøre noe annet enn det vanlige, og jeg glemte nesten litt at jeg var her i Martin. Opplegget var i hvertfall kjempebra, og jeg synes kvelden var vellykket. Her er noen få bilder (tok ikke så mange):



Men tanke på at vi skulle ha på oss fine kjoler på lørdag, bestemte Tina og jeg oss for å ta solarium på fredag. Vi gikk ned til et "profesjonelt solariumsstudio" (som det stod så pent på skiltet utenfor) nede i gata. Og jammen var det profesjonelt. Vi kom inn og så to gigantiske solarium i et rom som jeg egentlig synes var litt indisk-inspirert eller noe. Kanskje ikke helt... Men det var noe med fargene der! Lyset var også stilig. Sånn lys hvor alt hvitt blir selvlysende og blått, vet du.
Da vi kom inn møtte vi en annen norsk student. Hun anbefalte oss og ikke ta lenger enn 8 minutter. Så vi gikk til kassen og betalte for tiden vår mens en dame vasken solsengen for oss. Når vi kom inn ble vi forklart hvordan det fungerte. Døren inn til selve rolariumet var som en sånn elektrisk garasjedør. Jeg bare holdt inne en knapp, så kom det en vegg ned fra taket. Moro! Og vi fikk tilogmed solariumsbriller. Snakk om heldige!
Og for å si det sånn, det holdt med 8 minutter. Fy søren. Det var veldig effektivt. Har faktisk fortsatt god farge etter de 8 minuttene, og det er jo ikke helt vanlig.
Så jaa. Kanskje ikke så spennende å vite for dere, men nå har dere hvertfall fått forklart i detaljer hvordan fredagens solariumopplevelse var. Hehe.

Nå er det bare å se frem til de to neste helgene. På fredag drar vi en gjeng fra klassen til Krakow på fagseminar. Der er temaet "Medisin i krise", og foreleserne er blant annet fra Røde Kors og Leger uten grenser. Tror det blir veldig spennende! Og i tillegg kommer det noen norske komikere som skal underholde oss på gallamiddagen på lørdag. Jeg gleder meg :)

Men nå ser jeg at klokken er mye, så jeg får vel ta natta.
Så nattinatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar