17.01.2011

"Å lese er for hjernen hva mosjon er for kroppen"

God dag! :)
Ny uke, nye muligheter. Forrige uke var egentlig ganske fin, da.
Helgen har vært sosial og koselig. Har hatt besøk her flere ganger.
På fredag var det taco og kino med Andreas. Vi så på "Hereafter". Filmen var helt annerledes enn jeg trudde på forhånd. Så for meg litt mer action. Men hele filmen var ganske trist, egentlig. Vet ikke hvor mange ganger jeg tenkte eller sa å, stakkars! Filmen var forsåvidt bra, men litt spesiell. Vet ikke.
På lørdag leste jeg på dagen. Så tok jeg bybanen og bussen med Stian til lagunen kjøpesenter. Var greit med et lite avbrekk! Der handlet vi inn til tapas i en stor, slitsom og kaotisk coop-butikk. Men tapasen på kvelden ble veldig bra! Andreas og Anders kom og spiste, og senere dro vi videre ut for å møte fler av Stians kamerater. Veldig koselig og morsom kveld avsluttet av en liten trudelutt av Stian som jeg syns bør vurdere å bli gatemusikant på heltid :) hehe.
I går var det lesing hele dagen. På kvelden fikk vi besøk igjen. Lagde tapaspizza og tacopizza og så på film. Koselig, var det!
Nå sitter jeg her igjen med bøkene. Jeg er lei lei lei. Heldigvis ikke såå lenge igjen, forhåpentligvis. Skjønner heller ikke hvordan jeg skal klare å lære meg alt. Det er jo bare én uke igjen! Hjelp..
Nå kan jeg ikke sitte her å skrive mer. Øye og øret står på planen i dag, så jeg får gå tilbake til det :)
hadde bare anatomi vært så enkelt..
Ha en kjempefin mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar