11.02.2011

Siden sist

God fredagsmorgen :)
Nå sitter jeg i sofaen til Stian med Stians nybakte brød. Og etterpå skal jeg spise en av mine nybakte kanelsnurrer (selvom jeg får høre at det kanskje var litt lite kanel i dem!?).

Turen til Oslo forrige helg var kjempekoselig. Mamma og jeg dro av gårde lørdag morgen. På veien var vi en liten tur innom Drammen, før vi dro til Oslo for å spise lunsj med Kine og Louise. Var veldig koselig å se dem igjen begge to, og lunsj på Olivia er jo alltid bra!
Etter lunsj gikk turen til Henriette. Det var selvfølgelig også veldig koselig, og nå fikk jeg se det ferdige resultatet av leiligheten de har pusset opp i hele høst :) Veldig fin!
På vei tilbake til Larvik var vi innom Drammen igjen, denne gangen innom mormor og morfar.
Og så var det hjem til god mat og Grand prix. Jeg har ikke sett de andre rundene som har vært, men ble i hvertfall ikke veldig imponert av denne! En gruppe som heter sie gubba? hadde jo vært et morsomt navn til den internasjonale finalen...
På søndag gikk turen tilbake til Bergen. Pappa kjørte meg til Drammen, hvor vi måtte vente i en time på toget som aldri kom. Tok toget til Bergen i stedenfor fly, nemlig. Har fått vondt-i-bihulene-skrekk på fly! Passer meg fint som flyr så mye for tiden (nei) :)
Men skal trosse skrekken min å sette meg på flyet til Larvik i morgen allikevel :p hehe.
Skal være i Larvik bare frem til søndag morgen, da går turen til Slovakia.
Men dere, i dag er det bare 1 uke igjen til cruise! Tenk det. Tiden går fort!

Denne uken i Bergen har inneholdt enda mer avslapping. I tillegg har jeg begynt å lese bittelitt til neste semester. Syns det er greit å forberede meg litt, i og med at jeg skal bort i 10 dager nesten med en gang skolen begynner.
På tirsdag var jeg på café med Tina og Erlend. Det var kjempekoselig å se dem igjen. Morsomt at alle tre var i Bergen nå sånn at vi fikk møttes :)
Etter caféfrokosten gikk jeg meg en tur i skog og mark. Gikk innover i Isdalen :) Der var det kjempefint! Så på onsdag tok jeg med meg Stian tilbake.
Ellers har jeg begynt å pakke. Nå skal jeg hjelpe Stian med å pakke til cruiset (kjekt med litt hjelp).
Jeg kan ikke skjønne hvordan jeg skal få med meg alt på bare 2x20kg på flyet. Men det gjelder vel å prioritere.

Bilde fra weheartit.com

Har en del bilder fra turen i Isdalen som jeg tenkte jeg skulle legge ut, så de kommer vel snart. :)
Ellers skal jeg bare nyte min siste Bergensdag for denne gang.
Snakkes! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar