18.03.2011

Endelig fredag.


Hei, og god helg! :)
Skoledagen er over, og jeg spiser rester fra wooken jeg hadde til middag i går. Ganske godt, faktisk.
De to siste dagene har vært veldig fine. Har fått slappet av litt. På onsdag hadde jeg faktisk helt fri. Da sov jeg litt lenger, lå lenge i senga og så på serier, rydda og vaska leiligheten, ommøblerte litt (viser senere) og handlet. Og trenet. Fikk gjort mye den dagen som jeg ikke har fått gjort ellers. Veldig fint med en lesefri dag midt i uken :)
Ellers har jeg hatt en liten slovakiskprøve i dag, som også gikk veldig fint.
I kveld skal jeg til Torill og spise lasagne. Det blir koselig! Før det skal jeg prøve å være effektiv med lesingen. Blir ikke så mye tid til lesing i morgen, nemlig. For i morgen er det fagseminar her i Martin. Da kommer det forskjellige foredragsholdere fra Norge for å snakke om lover og rettigheter i helsevesenet. Tror og håper at det blir spennende!
På kvelden er det quiz osv på hotellet i byen, så jeg tenker jeg skal en tur dit og!
Ellers er det ikke så mye som skjer her. Går rundt og gleder meg til London-turen jeg skal på om 2 uker. Med Stian, mamma, pappa og Jørgen. Det blir kjempekoselig!
Også har jeg tatt meg en lang påskeferie. Jeg tar meg et par dager fri (som jeg tar opp igjen siste uken i semesteret) og får derfor tilsammen 11 dager med ferie. Da skal vi først på Gran Canaria i 5 dager, og deretter på Rauland noen dager. Så denne påsken blir litt av alt :) Gleder meg masse!

Jepp. Nå var det den effektive lesingen jeg skrev om da...
Ha en fin helg alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar