20.03.2011

Fagseminar og quiz

God søndagsmorgen :)
I går var jeg som sagt på fagseminar. Og det var utrolig bra! Lover og rettigheter høres kanskje ikke så spennende ut, men foredragsholderene fikk det til å bli kjempeinteressant.
Jeg er veldig glad for at jeg dro dit, og kjedet meg ikke et sekund. Lærte masse nyttig, som jeg også får bruk for når jeg jobber i feriene underveis i studiet.
På kvelden var det quiz på hotellet. Der var vi et lag på 8stk. Etter første runde av quizen var vi på 2. plass, men etter andre runde, kom vi på 1. plass :D jippi! Da ble vi de heldige vinnerne av en tur på det fine spaet på hotellet. Planen er å dra dit sammen en gang, og det gleder jeg meg masse til!
To glade vinnere :) 
I dag har jeg foreløpig hatt en rolig dag. Har som dere sikkert ser ordnet litt her på bloggen. Under bildet på toppen har jeg nå laget en liten meny. En direkte link til inlegget jeg skrev om hvordan det er å studere her, og en link til en side hvor jeg har skrevet litt om meg selv og hvem jeg er. Så jeg håper det faller i smak ;) hehe.

Ha en fin søndag dere :)
Klemmer fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar