15.03.2011

Glad!

Hei!
Nå er jeg sååå glad! Har hatt prøve hver dag siden forrige mandag, og fikk det siste resultatet i dag. Og jeg klarte alle :D Det høres kanskje rart ut å hoppe i taket av å ha klart en prøve, men her er det virkelig ingen selvfølge! Så nå er jeg veldig lettet og glad :)
Dessuten er det nydelig vær ute i dag. Skikkelig vår. Nesten litt sommer, faktisk. Deilig!

Sitter i sofaen og tenker: hva skal jeg gjøre nå? Vel, i dag skal jeg i hvertfall ikke lese. Ingenting. Har blitt mange sene kvelder og tidligere morgener nå, så i kveld skal hodet få slappe av :)
Planen er å pakke ut av kofferten fra jeg var på cruise (har fortsatt ikke hatt helt tid), og hvis jeg gidder skal jeg også vaske leiligheten. Det trengs. Jeg bare vet ikke heeelt om jeg skal gidde å gjøre det akkurat i dag :p
I kveld er det hvertfall taco og film med noen fra klassen, så det blir koselig. Og i morgen har jeg planer om å trene, noe jeg ikke har gjort på altfor lenge.

Håper alle har det fint.
Hadet! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar