12.03.2011

Godis

God kveld.
Nå sitter jeg her i sofaen. Har flyttet meg hit fra skrivepulten. Klarer ikke å sitte der å lese heeele dagen. Så nå er sofaen full av fysiologibøker. I tillegg er stearinlysene er tent og godteriet satt frem. Viktig å ha det hyggelig rundt seg når man etter en hel dag med lesing også skal bruke hele lørdagskvelden på å lære om respirasjonssystem i fysiologi ;) Kan det være et triks å legge alt det gode fint på fat? Kanskje man spiser mindre da? Merker hvertfall at jeg egentlig ikke vil spise det rosa skumgodteriet jeg har satt opp så fint. Heller ikke kjeksen på kakefatet. Da ødelegger jeg jo liksom hele systemet!? Jeg er kanskje rar..

... spesielt siden jeg sitter og grubler over godteri når jeg egentlig har mye viktigere ting å gruble over akkurat nå. Respirasjonssystemet må læres.
Hadet bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar