24.03.2011

Skoledagen i dag

Hei.
I dag har vi hatt en fin skoledag. Startet med slovakisk, som forsåvidt var det samme som det alltid er. I mens vi ventet på neste time, fant vi oss en trapp utenfor skolen hvor vi satt oss i solen.
Trappen var i noe som så ut som det en gang hadde vært en veldig fin hage. Hagen var murt inn og hadde en fin liten port inn til seg.
Inne i hagen stod det et gammelt, helt nedslitt drivhus. Vet ikke helt hva det var, men noe med det var på en måte så sjarmerende.  Tok noen bilder:



Var det ikke egentlig litt søtt, på en måte?
Etter å ha sittet ute i solen en stund, var det tid for nursing-time. Dagens "tema" var bandasjering, noe som selvfølgelig er veldig greit og viktig å kunne. Vi lærte mange forskjellige måter å bandasjere på, og hvordan man skulle bandasjere de ulike kroppsdelene. Blant annet hodet:
Ny mote? :)
Det var i hvertfall en veldig lærerik time. Jeg liker egentlig nursing-faget. Det er fint med litt praktisk undervising som vi faktisk får bruk for. Og samtidig tar ikke faget så mye tid, fordi det er et veldig "enkelt" pensum i forhold til mange andre fag.

Jaja. Nå har jeg vært hjemme noen timer. Har vasket, ryddet og støvsuget, og føler meg egentlig kjempeflink. Klarer ikke å konsentrere meg om lesing i lang tid av gangen hvis det er mye rot rundt meg.
Så nå, når det er gjort, skal jeg sette meg ned å lese til creditprøven jeg skal ha i fysiologi på mandag.
Nå er det forresten bare én uke og én dag igjen til London. Jeg gleder meg! :)

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar