10.04.2011

Noe å se frem til

 
Her ser dere langtidsvarsel for været på Gran Canaria. Ser bra ut, sant? Nå er det bare 5 dager til jeg drar hjem til Norge, og 6 dager til jeg drar til Gran Canaria. Gleder meg selvfølgelig masse! 

Dette har vært en rolig og behagelig helg. På fredag etter skolen var jeg så sliten, så jeg sovnet ganske raskt på sofaen etter litt lesing. På kvelden var jeg ute og spiste god mat med Kine og Torill, før vi dro til dem for å se norske talenter og senkveld! Det er så koselig med norsk tv. Tilogmed reklamen er koselig å se på! 
På lørdag sto jeg opp og leste noen timer før jeg dro til ei i klassen som er fra Tyskland. Der spiste vi muffins og prata i flere timer, før jeg dro på butikken, og deretter hjem for å slappe av resten av kvelden. Planen var å lese, men fikk det liksom ikke helt til..
Har derimot lest masse om aminosyrer i dag. Har creditprøve på onsdag, nemlig. Og det hadde vært fryktelig deilig å hatt den ordentlig i boks før påskeferien!
Men nå gleder jeg meg uansett bare til ferie. Selvom jeg skal lese en del, blir det fantastisk å komme seg bort og gjøre helt andre ting en stund. Og etter påsken blir Stian med ned hit for én uke, noe jeg er veldig glad for :) Da har vi hatt mye tid sammen før vi tar fatt på eksamensperioder!
Men jeg får lese videre om mine kjære aminosyrer. Her er forresten noen bilder fra leserommet mitt, som jeg har ommøblert og fått hyller på:

Ha en kjempefin søndagskveld :) 
Klemmer <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar