14.04.2011

Påskeferie!

Hei!
Da var påskeferien endelig her. Nå har jeg pakket alt som skal pakkes (håper jeg), ryddet og vasket hele leiligheten. I maange timer. Nå ligger jeg i senga, og er klar for en kveld med tv-serier :) Da går tiden fort. Kan ikke huske sist jeg lå i senga sånn klokken 7 om kvelden og bare skulle slappe av. Veldig deilig :)
Må legge meg tidlig, da. Taxien kommer nemlig og henter oss klokken 5 i natt, så må stå opp ganske så tidlig. Men da er jeg på vei hjem :D Gleder meg skikkelig. Skal bare være hjemme i Larvik noen timer på dagen, før jeg skal videre til Stian i Bergen på kvelden.
Jeg er helt sikker på at den blir en super påskeferie! 
Nå skal jeg i gang med seriene mine :) Avslutter med noen koselige påskebilder:



God påske :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar