27.04.2011

Påsken 2011

Hei!
Tenkte jeg skulle skrive og fortelle litt om den kjempefine påskeferien jeg har hatt.
Ferien startet med at jeg dro hjem til Larvik og var der noen timer. På de få timene rakk jeg å spise lunsj med pappa, pakke om til Gran Canaria og Rauland, og ha besøk og spise middag med mormor og morfar.
Tidlig på kvelden kjørte mormor og morfar meg til flyplassen, hvor jeg tok flyet videre til Bergen. Der ventet Stian med middag nr 2. Utrolig god mat som jeg hadde gledet meg til lenge.
På lørdag gikk turen til Gran Canaria. Der hadde vi noen fantastiske dager med mange venner og kjente :)
Legger som vanlig ut noen bilder, istedenfor å skrive evig lange tekster.


















Som dere sikkert ser, var Gran Canaria supert. Koste oss masse der!
Stian og jeg dro hjem igjen på torsdag, og satt oss rett i bilen for å kjøre til Rauland.
Som dere ser var det også veldig koselig.
Middag på påskeaften :)
Vinnerlaget av quizen på påskeaften ;) 

Det var selvfølgelig ikke mye snø på fjellet nå, men vi koste oss masse allikevel. Vi slappet av ute på verandaen, gikk litt ute, hadde mange quizer, så filmer, og spiste masse påskegodt! Veldig deilig og avslappende :)
Nå er jeg tilbake i Martin, og Stian er med. I går var vi ordentlig effektive. Vi startet med en liten joggetur (mest jogging for Stian, da), hvor vi på veien kjøpte en sykkel. En liten, gammel, brukt sykkel. Men den får meg dit jeg vil, og jeg synes den er kjempetøff ;) Skal vise bilde senere.
Etter sykkelkjøpet dro vi videre til internettselskapet for å få de til å fikse nettverket mitt.
Deretter dro vi videre til Baumax, hvor vi kjøpte rullgardiner til soverommet mitt. Stian synes det var litt lyst om morgenen, nemlig.
Når vi kom hjem, startet prosjektet med å få hengt dem opp. Det viste seg å ta litt lenger tid enn først antatt, men vi fikset det tilslutt ;)
Dagen ble avsluttet med nydelig indrefilet a la Stian og film. En kjempekoselig dag!
Håper alle har hatt en fin påske.
Nå skal jeg kose meg med besøk noen dager til. Neste gang er jo i juli..

2 kommentarer:

  1. Så mange herlige bilder! Mange flotte mennesker
    Ser ut som du har kost deg masse. Ble spesielt missunelig på Gran Canaria jeg da.. :o)

    SvarSlett
  2. Ja, jeg storkoste meg!
    Takk for hyggelig kommentar :)

    SvarSlett