11.05.2011

Litt vel optimistisk

Ja. Jeg var nok litt optimistisk når jeg hadde planer om å være her helt til juli. 8 uker uten Stian. Nei.
Så i går bestilte jeg meg flybilletter til Bergen, og hvis alt går etter planen med alle prøvene nå fremover, drar jeg en liten langhelg til Stian i Bergen siste helgen i måneden. Så jeg krysser fingrene og jobber hardt for å få til alt av prøver disse ukene, sånn at jeg kan dra til Bergen den helgen med god samvittighet. Må selvfølgelig lese til eksamen når jeg er der, men det hjelper å bare være et annet sted litt, og gjøre litt andre ting. Og ikke minst være litt med Stian igjen :)
Ellers er det fantastisk vær her i Martin nå. Sol og kjempevarmt. Går rundt i shorts og t-skjorte, og allikevel er jeg glovarm. Deilig! Håper virkelig at varmen setter seg litt nå, selvom jeg ser at det ikke er meldt like bra neste uke, desverre..
I tillegg har det kommet ut datoer for anatomieksamen nå. Som dere kanskje husker, så klarte jeg ikke anatomieksamen i januar, og må derfor ta den en gang til. Planen har hele tiden vært å ta den i slutten av august, men fant ut i dag at det er satt opp mange datoer denne eksamensperioden også. Så jeg må si det frister utrolig mye å bare bruke alle ekstrabatterier disse to månedene slik at jeg kan bli ferdig med anatomien før sommeren. Tenker at det hvertfall er verdt et forsøk. Man vet jo aldri, kanskje det går bra? Isåfall har jeg en lang ferie å se frem til, uten lesestress.
Lesestress ja. Det har jeg nå hvertfall. Så jeg får sette i gang. I dag står det hormoner på planen :)
Legger med en film fra Krakow. Dancing Queen, tror jeg den må hete. Eller, Dancing King, blir det vel. 
Haha.
(den blir på siden, fordi jeg ikke vet hvordan jeg får snudd videoen)
Ha en fin onsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar