04.05.2011

Tiden fremover

Hei.
Nå er jeg hjemme etter en skoledag som har føltes veldig, veldig lang. Startet med slovakisk med en annen gruppe (fordi jeg må substituere timer jeg har vært borte tidligere), og hadde immunologi etter det. Ikke akkurat noen hard skoledag, men den føltes allikevel lang.Egentlig har hele denne uken føltes lang. Tror den må være den tregeste uken siden jeg startet i høst.
Men det er forsåvidt greit med en litt treg uke nå, i og med at ukene fremover mest sannsynlig kommer til å gå nesten altfor fort. Men bare nesten. Jeg vil jo at tiden skal gå fort til ferie :)
Tenkte jeg skulle si litt om hvordan planen ser ut fremover.
Torsdag. 5. mai: Nursingprøve
Fredag 6. mai: Slovakisk gloseprøve
Mandag 9. mai: Fysiologi seminarprøve
Tirsdag 10. mai: Biokjemi seminar
Onsdag 11. mai: Mikrobiologi credit prøve
Torsdag 12. mai: Slovakisk gloseprøve
Fredag 13. mai: Biokjemi credit (på fredag 13.??) 
Mandag 16. mai: Fysiologi credit
Tirsdag 17. mai: Deans day off pga 17. mai feiring :)
Onsdag 18. mai: Praktisk eksamen i immunologi
Torsdag 19. mai: Nursingprøve
Fredag 20. mai: Slovakisk credit
puh!
Uken etter dette er det noe som heter substitution week, som er den uken hvor vi kan ta opp igjen alt vi mangler fra tidligere. Her er det også mulig å ta pre-term eksamen i immunologi, noe jeg har veldig lyst til å få til:)
Og uken etter det begynner eksamensperioden. Har tilsammen 5 eksamner; 3 ikke så store, og 2 ganske store. Immunologi, nursing, slovakisk, biokjemi og fysiologi skal læres denne gang :)
Så det er nok å gjøre i ukene frem til ferie, men sånn er det jo på denne tiden av året!
Sikkert ganske så uinteressant å lese om dette for dere, men kanskje noen har interesse av å se hvordan det er fremover. Hehe. Nå har hvertfall jeg en oversikt over mai!
Nå tenkte jeg å lese bittelitt fysiologi før jeg går for å hente en nursingbok hos noen i klassen. Jeg er nemlig så treg at jeg verken har vært på biblioteket for å låne, eller kopiert av noen andre enda. Og etter i morgen er det jo bare én nursingtime igjen. Så ja. Jeg får kopiere en bok og bruke den flittig til eksamenslesing senere. Så ser den hvertfall litt brukt ut :) 
bilde fra weheartit.com
Hadet bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar