25.06.2011

Bursdagsfeiring

God kveld.
Har akkurat kommet hjem fra bursdagsfeiring hos Elen Martine. Det var veldig koselig!
Flere hadde vært snille og bakt kake og kanelsnurrer, og Elen Martine hadde is og snacks.
Så ble det samtidig et lite møte med alle nå før folk begynner å dra hjem.
Tok ikke så mange bilder. Annet enn dagens fangst som jeg fikk med meg hjem
Morgendagens frokost? Elsker sånne frokoster (vet at det ikke er bra..)
Jeg sier jo ikke nei takk når jeg får spørsmål om å ta med litt "rester" hjem.
Matvrak? Ja, muligens.
Jeg som egentlig skulle bli litt sunnere fra i morgen av. Men jeg får heller spise og kose meg for å komme meg igjennom lesingen, og forhåpentligvis få trent det meste av innimellom. Hehe. Er en ivrig dvd-trener i stua for tiden. Genialt nå i eksamensperioden. Og jeg blir like støl hver gang, så tror det må være ganske effektivt. Godt tips til alle som føler at det ikke blir tid til trening i travle eksamensperioder! Mer overskudd får man og.
Så ja. Sånn. Nå har jeg veid litt opp for kakepraten min ved å skrive om mine mer sunne vaner og ;) hehe.

Ellers i dag har jeg bare lest om nervesystemet. Cerebellum og diencephalon var på planen i dag. Og jeg kommer aldri til å bli venn med diencephalon. Likte han ikke i januar, og liker han ikke nå. Men har som plan å lese over sidene fort en gang til nå sånn at hjernen kan jobbe litt med det i natt. Hvem vet, kanskje vi blir mer kamerater i morgen? La oss håpe det.
Et lite stemningsbilde fra dagen:
Å, så fornøyd..
God natt til dere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar