21.06.2011

Fargerik dag

Jeg sa i intervjuet på modette at jeg skulle prøve å bli litt mer fargerik i klesveien denne sommeren. Jeg synes jo egentlig farger er kjempefint, men tar meg selv altfor ofte i å gå for de "trygge" fargene.
Men i dag følte jeg for å gå i noe annet enn grå, sliten joggedress, så da ble det litt sommerlige farger.



Veldig greit å freshe opp denne triste eksamenshverdagen litt. Både her på bloggen og ellers.. hehe!
Jeg er litt rar sånn. I det siste har jeg hatt en ekstra stort behov for å "pynte meg" litt bare for å gå de 3 minuttene det tar bort til Lidl. Og sigøynerne jeg går forbi på veien er jo ikke akkurat noe å pynte seg for. Men det blir litt sånn. Sitter inne her i joggedress og hodet i bøkene hele dagen, og da er det faktisk innmari deilig å fikse seg litt og ta på seg litt andre klær når jeg først skal utenfor døra.
Pene sommerkjoler for å gå på Lidl? Helt vanlig :)
Men nå babler jeg litt.
Det er jo vanligvis ikke dette jeg skriver om, men noe må jeg jo finne på annet enn bilde av bøkene mine på bordet og himmelen over fjellene utenfor vinduet mitt.
Fant selvfølgelig ut litt for sent at det er altfor kaldt ute i dag til å gå i liten shorts. Lurer på hvor sommeren ble av.. Den kommer vel tilbake før eller siden. Håper hvertfall på masse herlig sommervær når jeg kommer hjem til Norge om 17 dager.
Men vi snakkes!
Hadet fint :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar