03.06.2011

God natt

Det har vært en lang dag i dag, føler jeg.
Startet klokken 8 på trening med Torill og Martine. Kan ikke huske å ha trent sånn på morgenen før, men det var i hvertfall veldig deilig. Kanskje noe jeg bør fortsette med nå i eksamensperioden :)
Resten av dagen har gått til lesing, lesing og atter lesing. Har repetert det jeg har lest den siste uka i dag, så det var egentlig litt kjedelig. Jeg føler liksom ikke at jeg kommer meg noe videre når jeg går tilbake og repeterer, men tror det var lurt. Så nå er jeg ca ferdig med å lese gjennom pensum fra før jul, og i morgen begynner jeg på pensum fra vårsemesteret.
I kveld har jeg lagd god taco og sett en film. Jeg så The next three days, og den kan anbefales for de som ikke har sett den :) Veldig spennende!
Nå skal jeg legge meg. Håper soverommet er litt kjøligere enn her i stua, for her er det glovarmt nå. Og har funnet ut at det ikke er så lurt å ha vinduet åpent når det er mørkt ute, og lyst inne. Våknet til fullt av døde mygg (eller noe sånt) i vinduet her en dag. Tror de må ha formert seg i løpet av natten, for kan aldri i verden tro at det var så mange insekter her inne når jeg la meg på kvelden. Så da vet dere det...
Avslutter med en sang jeg synes er veldig fin. Litt trist, men fin.


God natt :)

Følg gjerne bloggen min på bloglovin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar