14.06.2011

Nursingdager

Heisann!
Da var en eksamen i nursing unnagjort. Og det gikk supert, tilogmed med toppkarakter. Selvom det er veldig grei eksamen, så må jeg jo si at det er morsomt å gjøre det bra allikevel! Dessuten trengte jeg denne lille oppturen nå før to harde dager med biokjemipugging igjen.
I går gikk dagen (naturligvis) med til nursing. Møtte Torill på insomnia for å spise middag, og dro senere hjem til dem for å gjennomgå de praktiske oppgavene til nursingen.

Full konsentrasjon med "mittent" håndbandasjering

Fornøyd Torill med Kines flotte, bandasjerte fot

Norsk konfekt var bra for lesingen:)
Ja, så gikk det jo bra med alle 4 i dag!
For en gangs skyld følte jeg at jeg var veldig trygg på oppgaven jeg trakk, noe som var kjempedeilig. Trakk oppgave om medisiner, og snakket om hva slags medisiner man tar oralt, rektalt, vaginalt, i øyet, i øret, og på huden, og fordeler og ulemper med disse. Snakket og om hvordan man forholder seg til pasienten som skal medisineres, hva man skal være obs på, hva man skal si osv. Veldig avslappende og fin eksamen, som det er veldig deilig å være ferdig med.
Etter eksamen gikk vi og spiste lunsj mens vi ventet på at creditboken vår (boken hvor alle karakterer står), skulle bli underskrevet i et annet fag.

(Ser nå at jeg ser ut som en flue eller bie eller noe med disse brillene. Men pytt, pytt. Bildet er jo koselig)




Ikke så sunn, men fortjent dessert






Deler av sentrum i Martin, som egentlig er ganske koselig nå på sommeren.

Og nå har jeg svingt meg rundt av glede med mitt rosa "ballerinaskjørt". Bare fordi jeg synes det ser morsomt ut.
 ... Og litt for å riste av meg litt energi før jeg setter meg ned med den kjære biokjemien igjen nå. 
Vi snakkes, da!
Hadet :)

2 kommentarer: