19.06.2011

Uvær.. igjen!

Så glad er jeg for været som er på vei nå:
Viktig å understreke det med all verdens av små rynker...
Men denne værforandringen er altså grunnen:

bittelitt mørkt over fjellene her...

Hører tordenet buldrer på lang vei..
Vanskelig å konsentrere seg om larynx, merker jeg.
Men heldigvis det er bare litt over en time til jeg er bedt på film og kanelboller hos Helle og Nora. Kjempekoselig! Veldig fint å ha en koselig kveld å se frem til når jeg sitter og leser. Og det passer jo perfekt nå som dette været kommer! Jeg er jo ikke så veldig glad i det, akkurat...
Så med tanke på at jeg ikke skal tilbringe denne uværskvelden alene, blir jeg glad: 

I går kveld var jeg forresten på middag hos Martine, sammen med Kine. Det var veldig, veldig koselig. Fikk kjempegod pastarett. Lagd helt fra bunnen! Sjeldent jeg lager mat helt fra bunnen sånn selv. Jeg er en stor tilhenger av alt av sauser og gryter som er ferdig. Bland med vann, og 1-2-3! Så det var nydelig å få ordentlig god mat i går! Spesielt i godt selskap av de søte jentene :)

Men jeg får vel komme meg tilbake til anatomilesingen min. Jeg er ikke så god venn med larynx. Derfor passet det fint med en pause nå. Men jeg vet jo at jeg må lære meg den før eller siden, så jeg får vel sette i gang hvis jeg skal klare å følge leseplanen min i de to neste ukene!

Ha en kjempefin lørdagskveld! :)

Forresten, en liten ting. I disse eksamenstider er det forsåvidt ikke så mye spennende å skrive om her på bloggen. Men jeg synes jo allikevel at det er morsomt, så hvis noen har forslag til noe jeg kan skrive om innimellom, så tas det imot med takk :)  Hvis ikke fortsetter jeg som jeg har gjort til nå! Men kjempespennende værprat ogsånn, vet dere... Haha. Uff.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar