18.07.2011

Den siste uken

Hei igjen.
Det blir lite oppdateringer her om dagen, men ser at folk fortsatt er innom, så da kan jeg jo oppdatere litt med hva jeg har gjort siden sist.
Kort fortalt har jeg egentlig bare kost meg!
Har blant annet vært masse med venner, vært på familiebesøk i Drammen hvor jeg fikk møte min nye lille kusine, hatt soldager på Rakke, vært på flere sommershow/bingo, harrytur til Sverige, båttur, rekekveld med jentene og langbord med naboer her på Tenvik.
En travel og super ferieuke. Her kommer et lite bildedryss (har hatt det litt morsomt med å lage kollasjer denne gangen, som dere kanskje ser) :)
Soling med gode interiørblader
Herlig sommer på Rakke <3

Båttur (med redningsvester) ;)

Idyll!


Mor og datter på tenvikkveld
Masse god mat



 Nå er den ordentlige ferien over. Bøkene skal frem i dag, og neste eksamen skal leses til. Må si det er litt tungt etter en så avslappende og fin uke.. Men sånn er det. Neste sommer har jeg forhåpentligvis litt mer enn én uke ordentlig ferie.
Jeg har i hvertfall fått utrolig mye ut av denne uken. Føles egentlig som jeg har vært hjemme kjempelenge. Og sommeren er jo ikke over. Har mye koselig å se frem til enda!
Ha det fint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar