06.07.2011

Jippi!

Klarte den skriftlige delen av anatomieksamen. Utrolig deilig!
Synes den var ganske vanskelig, egentlig. Mye rare spørsmål. Og jeg hadde håpet på litt lignende spørsmål fra gamle eksamener iogmed at det er det folk har fått tidligere denne eksamensperioden, men det ble det ikke noe særlig av denne gangen. Men jeg klarte det fint uansett, og det er jeg jo selvfølgelig strålende fornøyd med. Uansett hvordan den muntlige (som egentlig er mye verre, da) går i morgen vet jeg i hvertfall at jeg aldri behøver å ta den skriftlige anatomien igjen noen gang. Og det er en bedre tanke enn det kanskje høres ut som :)
Tenk at i morgen på denne tiden har jeg ferie. Uvirkelig.
Men nå skal jeg sove en times tid tenkte jeg. Ble lite søvn i natt, og regner med at natten som kommer ikke inneholder noe særlig mer søvn. Og jeg trenger litt energi hvis jeg skal komme meg igjennom denne dagen med supermye pugging.
Så vi snakkes<3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar