21.09.2011

Gamle bilder

Før jeg dro ned til Slovakia fant jeg frem noen gamle bilder på dataen hjemme. For en stund siden scannet jeg nemlig inn alle lysbildene vi hadde for å få bildene inn på dataen, så her kommer noen bilder fra jeg var liten jente.
På ferie i Frankrike

Stakkars Jørgen som ble tvingt med på alt av storesøster. hehe.




På Svenner med pappa.


Jeg har helt tydelig alltid vært veldig glad i båttur.
Det er uten tvil fortsatt på min topp 10 liste over ting jeg liker å gjøre..

... ikke så rart når jeg er vokst opp med dette, kanskje?
Gleder meg allerede til neste sommer!

Sammen med morfar.


Spennende avis..





Tannløs pirat på cruise!


Veldig morsomt å se tilbake på gamle bilder. Selvom jeg egentlig gjør det altfor skjeldent. Har jo kjempemange albumer hjemme i Larvik! Det får bli prioritert neste gang jeg er hjemme.
Det er egentlig veldig synd at man ikke lager albumer mer. Alle bilder blir liksom bare liggende i mapper på dataen uten å bli brukt til noe som helst. Når jeg får tid en gang skal jeg lage litt fler album. Det er kjempekoselig å se tilbake på senere.
Frem til det får jeg dele bilder her med dere istedenfor :) Mitt lille album på nett, på en måte.
Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Mange gode minner her Johanne :) Kanskje kan livet som sådan kokes ned til nettopp det; å samle gode minner...

    SvarSlett
  2. Ja. Jeg gleder meg til nye om en uke :)

    SvarSlett