11.11.2011

11.11.11

Det er så morsom dato i dag! Spesielt gøy var det når klokken var 11.11 i tillegg. Da la jeg inn et lite ønske, så jeg håper at alle 1-tallene bringer lykke. Det er tilogmed fullmåne i dag. Kul dag, altså.
Dagen har ellers vært lang. Startet med en kirurgitime som kanskje ikke var like lattermild og morsom som forrige fredag, men allikevel veldig spennende. Lærte masse nytt! Kanskje det er kirurg jeg skal bli? Tror meningene mine om dette kommer til å forandre seg mye gjennom studiet. Har i hvertfall hørt av andre at det ofte er sånn :)
Fortsatte dagen med en etikktime, og tilslutt en forelesning i patologi. En lang, men fin skoledag :)
Fikk beskjed av professoren i patologi i dag at "selvom det er fredag har dere en stor prøve på tirsdag, så dere må gå hjem og lese på dette". Så ja. Her sitter jeg med bøkene på fredagskvelden! Klar for å lære meg om inflammasjon.
Det er rart hvordan hodet mitt innstiller seg på at jeg skal slappe av på fredager. Tror ikke det blir den beste lesekvelden i kveld, akkurat. Men jeg skal prøve å få et par effektive timer, så får jeg heller slappe av og legge meg tidlig etterpå.
Håper dere gjør noe mer spennende enn meg på en fredagskveld :)
Ha det fint, hvertfall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar