06.12.2011

2 uker til hjemreise

I dette øyeblikk (forhåpentligvis) om 2 uker, lander jeg på Gardermoen. Kan ikke tiden gå litt fortere? Hvorfor er det sånn at alle dager blir ektra lange når man gleder seg til noe?
Det er mye som skjer før jeg skal hjem, da. Vet ikke om jeg skal si heldigvis, eller uheldigvis. Alt handler jo om prøver og eksamener. Men alt som skal gjøres får vel kanskje tiden til å gå raskere.
Planen frem til hjemreise ser hvertfall ca slik ut:
Onsdag 7. des: Credit i patologisk fysiologi
Fredag 9. des: Credit i etikk
Tirsdag 13. des: Credit i indremedisin
Torsdag 15. des: Eksamen i mikrobiologi
Fredag 16. des: Credit i kirurgi
Mandag 19. des: Patologiprøve
Og etter alt dette kan jeg puste lettet ut og ta en god ferie. Skal bli deilig med en ordentlig ferie for en gangs skyld. Helt siden jeg startet dette studiet har jeg hatt en stor eksamen hengende over meg over hver ferie. Uten unntak. Eller jo. Den sommeren hvor jeg hadde sommerkurs her nede i 6 uker istedenfor...
Så ja. Det blir fantastisk! Har en eksamen etter jul og da, men den kan ikke sammenliknes med de andre som har vært tidligere, så den kommer ikke til å stresse meg verken i all julekosen, når jeg ligger på en solseng i karibien, eller når jeg bor med Stian i Bergen.
Men jeg skulle egentlig bare titte innom for å si... vet ikke?
Uansett. Som planen viser har jeg credit i morgen, så jeg får fortsette lesingen.
Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar