27.12.2011

Førjulstid

Siden jeg ligger litt på etterskudd med bloggingen nå i julen, sitter jeg enda med noen udelte bilder fra uken før julaften. Det går jo ikke an!
På onsdag hadde vi et kjempekoselig lite julebord med venner. Masse god mat og godt selskap. Avsluttet kvelden med kos i boblebadet ute på verandaen. Herlig!




Ellers har Jørgen og jeg rullet marsipan. Det er alltid så koselig å gjøre sånne ting før jul, synes jeg. Gir meg ordentlig julestemning! 


Og tilslutt må jeg jo vise dere disse flotte lysene jeg lagde til Stian til jul. Haha. Vi skal jo på ferie (drar i over i morgen :D ), og bestemte oss derfor for at det var vår julegave til hverandre. Men en hjemmelaget gave var lov. Så Stian var den heldige mottaker av disse kjempefine lysene! Heldigvis er jeg sikker på at ferien blir perfekt! Jeg gleder meg såå.

Ellers var jeg på familiemiddag hos Stians farmor + quiz med venner på 1. juledag, og hos mormor og morfar i Drammen i går. Alt var såklart veldig koselig!
I dag har jeg hjulpet til med å male lister i det nye huset til Stians familie, og sitter nå og venter på en gjeng fine jenter som kommer hit på middag. Julen er travel, men veldig, veldig fin. Jeg nyter hvert eneste sekund med ferie og kos!
Håper dere gjør det samme! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar