08.01.2012

Miami

Ah, dere. Jeg har akkurat kommet hjem fra verdens beste ferie! Det har rett og slett vært en perfekt uke. Finnes ikke noe mer beskrivende ord. Jeg har kost meg så mye som går ann å kose seg, det er jeg sikker på.
Har som vanlig tatt mange bilder, og tenkte å dele noen av dem med dere fremover. Så forbered dere på mange feriebilder! Starter logisk nok med det første døgnet i Miami.
Vi dro faktisk rett fra flyplassen til kjøpesenteret med kofferter og alt når vi kom til Miami fredag kveld. Ingen tid å miste!
Senere på kvelden ankom vi hotellet, hvor et rom med fin miamiutsikt ventet på oss. Bestemte oss for å sove med gardinene åpne slik av vi bare kunne se rett ut når vi våknet. Noe som for Stians del var klokken 4... Heldigvis fikk vi sove et par timer til, før vi tok en liten morgentur langs vannet.


Soloppgangen sett fra hotellrommet.







Stian med Forrest Gump sine sko, koffert og sjokoladeboks.


Det ble tatt en del bilder denne tidlige morgenen, så jeg deler dem like godt opp og kommer med bilder fra miami beach senere.
Håper dere har hatt en fin uke, og en super start på det nye året! Min kunne ikke vært bedre.
Nå er jeg midt i pakkingen. Drar videre til Bergen med Stian om noen timer!
Det blir veldig fint det, og, til tross for at jeg ikke ville dra fra sol og sommer i går.
Ønsker dere en god kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar