28.01.2012

Noe nytt

Jeg har fått meg noe nytt lesestoff.
Endelig skal dette kameraet læres ordentlig. Har lest en del i den allerede, og jeg elsker hvor enkelt den er skrevet! Umulig å ikke lære noe nytt :)
Typisk at den kommer i posten akkurat når jeg virkelig må begynne på eksamenslesing, eller hva?
Jeg får ta det litt i pausene. Gleder meg hvertfall til å lære det ordentlig!

Ellers har mamma strikket ny lue til meg, etter at min favorittlue forsvant på mystisk vis på vei til jobb en dag.

Heldigvis ble den ganske lik som den forrige hun strikket, så da slipper jeg å være lei meg for lua som forsvant mer.
Nå sitter jeg og leser kirurgi hjemme i Larvik, mens jeg lader opp til MGP i kveld. Kan jo ikke la være å dra når det er rett borti gata! Gleder meg hvertfall masse :)
Og før det får jeg vel lese litt mer kirurgi. Og kamerabok. For jeg har planer om å få tatt litt bilder i kveld, og vil selvfølgelig helst ha noen fine.
Uansett. Vi snakkes!
Fin lørdag til dere!

2 kommentarer:

  1. så snill mamma du har :D og ha en fin lørdag, du også :)

    SvarSlett