11.01.2012

Ridetur i San Juan, Puerto Rico

Vi hadde en FANTASTISK tur i San Juan. Husker ikke om jeg fortalte tidligere i høst at jeg fikk riding i solnedgang på en strand av Stian til bursdagen min? Vel, uansett. Det ble ingen strand pga lang reisevei, men derimot et utrolig fint område. Bildene er langt ifra beskrivende for stedet, men jeg er glad jeg har det i minnet. Et av de aller fineste stedene jeg har vært, uten tvil. Alt var så idyllisk. Alle dyr og mennesker levde om hverandre, og det var grønt så langt øyet kunne se.

Hihi. Likhet?

Foran båten før vi dro



Sjekk dette området! Jeg var fascinert hele veien!

Ganske tidlig på turen begynte det å rege. Ikke bare litt, men VELDIG. Skikkelig troptisk regn! Ble klissvåte begge to, men heldigvis tørket vi litt underveis etterpå.


Ser dere regnbuen?

Hesten ser bitteliten ut!


Og selvom vi ikke så solnedgangen fra hesteryggen på en strand, var den vakker her og!

Fjellene i bakgrunnen er regnskogen.




Jeg er glad for at vi gjorde dette! Morsomt å gjøre noe annerledes og spesielt. Et av mange minner jeg kommer til å huske for alltid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar