25.02.2012

Draguignan

Denne dagen har vi tilbragt i Draguignan. Der har vi kikket, shoppet litt, og spist en god lunsj ute i sola mens vi hørte på live musikk på torget. Så koselig! Og veldig fint å bli bedre kjent i byen hvor huset er.
Som vanlig: bilder sier mer enn tusen ord, så her kommer et lite utvalg:





Satt her og hørte på fin musikk, og ble helt enige om at sol og Frankrike gjør oss glade.


Matchy matchy.. ;)

Fint kjærestepar

Og fin mamma!
Etter byturen hadde vi en rolig ettermiddag her. Jeg har fått lest litt patologi for neste uke. Forskjellige hjertesykdommer er temaet. Godt å kjenne at hodet synes det er lettere å lese enn forrige uke, hvertfall :) Hadde nok veldig godt av disse dagene, selvom jeg ikke føler jeg har stresset så innmari mye i det siste at det gjør noe.
Nå er denne helgen, som jeg føler akkurat har startet, snart over. I morgen drar vi inn til Nice for å spise lunsj. Veldig fint å komme dit en tur i løpet av helgen og :) De andres fly går 3 timer før mitt, men jeg har nok å lese på, så jeg får nok tiden på flyplassen til å gå fort allikevel.
Og når jeg kommer hjem kan jeg bare begynne å glede meg enda litt mer (om mulig..) til kjærestetur til Krakow. Det skal bli godt!
Ha en fin lørdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar