03.02.2012

God morgen

Bare en liten oppdatering fra meg.
Her skjer det ikke så mye om dagen. Har hatt mine to siste arbeidsdager denne uken, og begynt lesingen ordentlig. Eksamen er på onsdag (praktisk) og torsdag (muntlig). Blir alene her i Bergen hele denne helgen, så da skal det leses masse masse masse. Også går turen ned til Slovakia på mandag, men ikke for så mange dager i første omgang. På fredag drar jeg nemlig hjem igjen for å ha en oslodag og MGP (jaa, igjen) på lørdag. Gleder meg! Fint å ha noe å se frem til etter eksamen, og "myke opp" tilbakekomsten til Slovakia litt etter så lang tid hjemme. Det blir så innmari rart å dra ned igjen nå.
Har forresten fått timeplanen mine. Begynner klokken 7 to dager i uken! Det er altfor tidlig for meg. Heldigvis har jeg fått øvd meg litt nå disse ukene hvor jeg har stått opp 06.15 for å dra på jobb. Men allikevel. Klokken 7, 2 ganger i uken, i 14 uker. Kan ikke si jeg gleder meg.. Ellers ser timeplanen fin ut.
Dette semesteret skal vi ha to nye fag: medical psychology (som jeg gledet meg til, men har fått høre at er kjedelig), og scientific preparation. Det siste vet jeg ikke så mye om, annet enn at det gjør at jeg de 4 første ukene har fri på fredager. Herlig!
Men nå får jeg fortsette med disse kirurgioppgavene. Min supersnille kjæreste har nemlig spandert en times massasje på meg senere i dag. Om jeg gleder meg?
Ha en kjempefin fredag og en fantastisk helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar