04.02.2012

Magi

Bare et lite ekstra innlegg i dag, om noe helt annet enn hva jeg skriver om her, men som jeg skriver fordi som den jente-jenta jeg er elsker jeg slikt til tross for at denne bloggen ikke handler om det.
Dere skjønner, Mira (som forresten tar utrolig mange fine bilder, bare kikk!) har en konkurranse på sin blogg hvor man kan vinne en av disse magiske leppestiftene.
Og da må man jo bare prøve?

For de av dere som nå kanskje sitter og tenker hvorfor vil Johanne vinne en grønn eller gul leppestift, er forklaringen enkel. Og magisk.
Greia er at de forandrer farge når man tar dem på leppene. Den grønne blir rød, og den gule blir koralfarget, og fargen blir forskjellig fra person til person. Kult? Det synes jeg. Har aldri hørt om dette før, jeg.
Litt magi i hverdagen ville gjort meg glad. 

Hvis det er fler om kunne tenkt seg dette, eller som rett og slett bare vil drømme seg litt bort i fine fotografier, kan dere klikke dere inn her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar