14.04.2012

Én av mange hyggelige middager










Enda fler bilder fra ferien. Det tar ingen ende :) Men det er greit, for det er hyggelig å gå igjennom bildene hver dag for å legge ut noen nye her. Mange fine minner.
Denne helgen er en ordentlig lesehelg. Skulle egentlig sitte på biblioteket i dag, men det tok så evig lang tid å få medlemskort at når jeg endelig fikk det var det bare 3 timer til biblioteket stengte. Kjedelig å sette seg ned og måtte gå igjen nesten med en gang, så da ble det lesing på kafé istedenfor. Noe jeg tror passer meg bedre, egentlig. Jeg liker at det skjer litt rundt meg når jeg leser, så det blir nok ikke siste gang jeg tilbringer en dag på kafé med bøkene.
Nå er det nybakte muffins og tv som gjelder.
Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar