09.04.2012

En fin dag på Anfi del mar

Bilder fra tidligere i uken. Har noen kjempefine dager her nede! Været har ikke vært så varmt alle dager, men vi gjør det beste ut av ferien og koser oss masse allikevel. Som denne ettermiddagen, hvor vi bare tuslet rundt og kikket og hadde det fint.
To glade gutter, som ikke var så fornøyde med å holde jentenes håndvesker..




Skyer på himmelen betyr kikking i butikker, og plutselig noen nye ting å være glad for.
Denne dagen var jeg veldig glad for den nye vesken min, mens Katrine var glad for nye sko.
Da gjør ikke gråvær å mye likevel  :)

De har "pusset opp" den lille hjerte-formede øya nede ved stranden her. Det har blitt kjempefint og stilig der!
Nå er det natta her på Gran Canaria. I morgen er siste dag, og jeg satser på finvær og varme før turen går tilbake til hverdag og studier. Det er en travel tid i møte, så jeg nyter hvert sekund av denne ferien. Har faktisk såvidt åpnet bøkene, og det føles overraskende deilig. Hadde trudd det ville stresse meg mer, men hodet trenger litt fri innimellom :)
Ha en fin siste feriedag dere og i morgen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar