25.04.2012

Glad dag!

En herlig beskjed kom rett før jeg la meg i går kveld. Jeg klarte patologiprøven! Den gikk faktisk over all forventning. Utrolig deilig! Hurra og jippi og yes og jeeej og woho og alt på en gang! Jeg er så glad!
Gikk og ventet på resultatet hele dagen, ganske nervepirrende selvom jeg etter prøven hadde en god magefølelse. Hadde egentlig lagt meg og var klar for å sove når resultatet endelig kom. En trøtt jente våknet fort da, hvertfall. Nå gjelder det bare å forsvare dette resultatet på eksamen i juni, men det skal nok gå fint!
Nå har jeg nettopp kommet hjem fra skolen, og skal slappe av med en serie før jeg begynner å forberede meg til morgendagens patologisk fysiologi. Deilig å slippe å sette seg rett ned med bøkene sånn som jeg har gjort den siste tiden.
Avslutter med bilder av noen vårblomster jeg tok i går.
Ha en fin dag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar