19.04.2012

Patologimodus

Jeg er inne i patologiverden om dagen, så derfor blir det dårlig med oppdateringen her. Prøven med skremmende stort pensum er på tirsdag, og forhåpentligvis ender det bedre enn forrige gang slik at jeg kan slappe av litt mer etter tirsdag. Det hadde vært nydelig :) Men man vet aldri her nede, og spesielt ikke med dette faget. Det eneste jeg kan gjøre er å gjøre mitt beste, noe jeg forsåvidt føler jeg har gjort fra semesterstart denne gangen. Noe patologi bør jeg virkelig kunne nå! Uansett. Vi får se hvordan det går.
Om én uke og én dag sitter jeg uansett i armkroken til kjæresten min i Bergen igjen, gjett om det blir godt! Fant ut at det ble litt lenge å vente til 11. mai, så da ble en langhelg bestilt. Det blir mye lesingen den helgen siden Stian er i eksamenstiden og jeg har en del prøver fremover, men det blir mye kos og hygge også :) Jeg vet hvertfall om én jente i Slovakia som har ekstra stor motivasjon til å lese, og som gleder seg masse. 
Bare en liten oppdatering fra meg. Tilbake til lever, galleblære og bukspyttkjertelen.
Ha en fin kveld! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar