25.05.2012

Hadet bra og velkommen

Hei dere.
Beklager det lille fraværet denne uken, men det har en liten forklaring:

Som nevnt tidligere har jeg nådd grensen for opplasting av bilder (!).
Det fikk meg til å tenke litt på hva jeg synes er morsomst med denne bloggingen, og det er ikke så mye tvil om at det er deling av bilder. Istedenfor å kjøpe ny lagringsplass har jeg derfor laget en helt ny blogg.
Ny, og litt annerledes.

Det kommer til å være mye mer fokus på bilder enn tidligere. Jeg vil at det i større grad skal bli et sted jeg kan være litt kreativ. Et koselig sted.
Kommer kanskje ikke til å skrive like mye om hverdagen mer, men heller være flinkere til å dokumentere den med kameraet mitt. Vet at en del som leser denne bloggen enten er familie og venner hjemme som liker å følge med på hvordan livet mitt er i Slovakia, eller kommende medisinstudenter som er nysgjerrige på hvordan livet som medisinstudent er, så derfor skal jeg ikke legge dette helt fra meg.

Jeg håper uansett dere liker forandringen. Selv liker jeg det veldig godt, og har allerede satt i gang litt denne uken. 
Håper dere vil fortsette å følge meg på mitt nye lille fristed.
Noen av dere følger meg allerede på bloglovin, og vil bli automatisk flyttet over til den nye nå, og til dere andre: kjempekoselig om dere vil følge meg der, dere og!

Adressen bør være lett og huske, da den er omtrent lik som nå.

Velkommen til

johanneolsen.wordpress.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar