02.05.2012

Det er kjærligheten som setter solen og de andre stjernene i bevegelse

Å, dere. For en fantastisk langhelg dette har vært! Skulle ønske den aldri tok slutt. Jeg har kost meg så innmari!
Kom på fredag til kjempegod mat og en kosekveld hos Stian, på lørdag fikk jeg endelig sett den nyeste Varg Veum på kino i tillegg til en nydelig solnedgang fra Bryggen, på søndag koste vi oss i solen med litt lesing, grillet og var på fotballkamp, og mandagen tilbragte vi med lesing på skolen til Stian og enda mer kos og hygge. Har fått masse ut av dagene! Heldigvis er det bare 9 dager til neste gang jeg ser min kjære, noe som er godt for sjela mi å vite. Den blir så trist når det er så lenge til neste gang, vet dere.
Bergen viste seg fra sin fineste side denne helgen. Været var utrolig fint!
Bare se på denne fine solnedgangen på lørdag.



Herlige farger






Selvom solen skinte og været var supert ble det bittelitt kaldt å stå og se på solen som gikk den.
Men det er da det er fint at 7 eleven har varm sjokolade

Nå er jeg tilbake i Martin. Her er det ordentlig sommerstemning. Skulle vært ute og kost meg i solen om ikke det var for at jeg har prøve i patologisk fysiologi i morgen. Om respirasjonssystemet og nyrene, denne gangen. Tiden fremover blir veldig travel på skolen, men det betyr at det nærmer seg eksamen og etterhvert sommerferie (ok da, så er det 2 måneder igjen, men allikevel).
Håper dere har hatt en fin helg og en fin 1. mai i går.
Apropos 1. mai. Jeg fortalte Stian kvelden før at han måtte huske at jeg faktisk ble 21 og et halvt år 1. mai. En viktig dag som ikke må glemmes! Og gjett hvem som ble vekket med halvt-års bursdagssang og frokost på senga? Haha. Første gang jeg har feiret halvt-års bursdag, men det var jo egentlig veldig koselig. Tror jeg skal gjøre det til en tradisjon. Må bare passe på at jeg minner noen på det hvert år...
Nok prat. Tilbake til lesingen.
Ha det bra : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar