26.07.2010

Ferdig med første anatomiprøve..

... og den gikk kjempefint!
Jeg er superfornøyd, og det er veldig deilig å være ferdig med den.
Nå har jeg vært å trena på et av byens treningssentere. Tror det må være bolestedet i byen, men jeg fikk i hvertfall trena :) Vel og merke mens jeg "beundret" plakatene av alle de supertrente (eller bola) damene og mennene på veggene. Vet ikke om det er ment som en motivasjon til de som er der jeg.. Jeg vil hvertfall aldri se sånn ut! hehe.

Etter trening gikk jeg sammen med Kine på Lidl for å handle mat. Utrolig nok er det enda billigere der. Trudde ikke man kunne få maten billigere. Fire kyllingfileter for ca 2,50 euro! hehe. Veldig deilig å kunne spise sunt uten å tenke på at det er dyrt sånn som det var i Oslo.

Nå tenkte jeg å ta fram bøkene for å lese litt. Neste prøve er neste uke en gang, så det er fortsatt en stund til. Men vi skal visstnok ha opptil 4 prøver neste uke og det samme uken etter, så det er vel like greit å starte nå :)

Jeg har forresten snakket og gått i søvne i løpet av tiden her. Det pleier jeg aldri å gjøre! Vi har en vifte på rommet som står på om natten, og for noen netter tilbake våknet Martine av at jeg hadde stått opp. Og når vi våknet på morgenen viste det seg at jeg hadde skrudd av vifta i søvna. Ikke rart det var ekstra varmt den natten.
En annen natt våknet Martine av at jeg snakket om alluminiumsfolie:

Johanne: åh, nå vet jeg hvor vi får kjøpt alluminiumsfolie!
Martine: hæ? javel, så fint da.
Johanne: Ja, det er helt utrolig hva man finner ut i drømmene sine.
Martine: Ja, fint....

Aner ikke hvor jeg har fått det fra, og husker ingenting av det. Og vi trenger ikke alluminiumsfolie heller, det ligger i skuffen på kjøkkenet.

Håper alle har det bra.
Ha en fin mandagskveld :)
Klemmer fra Johanne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar