25.07.2010

Regnværsdag og prøveøving

Det regner i dag. Planen var å jogge på morgenen, men med dette regnet frister det ikke. Så vi har bare stått opp (for en god stund siden) og satt oss rett i sofaen for å lese til hver vår prøve. Innimellom har vi også vært inne på ikea.sk for å se på møbler. Gleder meg til å komme i gang ordentlig :)
I går så vi på skrekkfilm. Ganske skummelt! Men vi fikk heldigvis sove i natt :)
Vi spiste også taco (for tredje gang, haha) i går. Får prøve å være litt mer kreativ på matfronten framover. Alt kjøttet her er jo så utrolig billig, så det er mye å velge mellom. I dag er planen kalkun.

I morgen er det prøve i osteology, arthrology og myologi. Så nå bør jeg vel sette meg ned med bøkene igjen for å lære meg sidene om myologi (kan de to andre temaene nå tror jeg). Jeg er spent på hvordan prøven blir, men har hørt at den første prøva er ganske grei, så det går nok fint.


Gjennomgangsplan fra uken som har vært.
Alle disse temaene på arket på bildet over har studentene som begynte i 1. klasse rett i Martin hatt fordelt utover på et helt semester, mens vi har hatt dem på under en uke. Denne uken har vi faktisk gått igjennom alt pensum fra 1. semester, og begynt på 2. semester.

Jeg har sett på yr.no at det er supert vær hjemme. Hvis man søker på Martin kommer det opp regn hver dag i over en uke. Men har heldigvis funnet ut at været på yr skjeldent stemmer med det været som faktisk er her, så håper de tar feil. Har egentlig ønska meg regn nå de siste dagene siden det har vært så vanvittig varmt, men jeg trenger ikke 10 dager i strekk.

Ha en fin søndag :)
Klemmer fra Johanne

2 kommentarer:

  1. Hei johanne!
    Håper du har fint i slovakia!
    Og lykke til med osteology, arthrology og myologi prøvene!
    kos deg massee johanne!
    klem ingvild!
    p.s': blitt fast leser av bloggen; )

    SvarSlett
  2. Hei Ingvild.
    Så koselig :) Jeg har det fint.
    Håper du har det fint hjemme og.
    Tusen takk :)
    Klem

    SvarSlett