20.07.2010

Uvær

I dag har det vært uvær igjen.
Eller, det har egentlig vært sol og glovarmt i hele dag, men i kveld har det vært lyn og torden og pøspøspøs regnvær. Martine og jeg er like redde begge to, så her har det vært hylekor.
Samtidig så vi på to jentefilmer, spiste taco (for andre gang på tre dager. ja, vi syns det er godt) og leste til hver våre fag. Det var koselig.
Når uværet ga seg tok vi oss en joggetur i byen. Det var i grunn veldig deilig. Jeg tørr nemlig ikke å jogge i skogen her, for jeg har hørt at det er masse bjørner i området. Det skal visstnok være flere bjørner i området rundt Martin enn det er i hele Norge. Skummelt. Så jeg holder meg til byen foreløpig.
Ellers i dag har jeg vært på skolen og lært om fordøyelsessystemet. Synes noe av det var ganske komplisert, men jeg får bare pugge. Første prøve i anatomi er på mandag, så det blir spennende.

Jeg og Martine blei forresten livredde for en liten, svart hund her en kveld. Da var det også hylekor ute i bakhagen. Egentlig en ganske morsom historie (tror jeg), men jeg gidder ikke å skrive den her.
Men det er i hvertfall godt at det eneste vi er redde for her er små, svarte hunder og lyn og torden :)

Nå skal jeg legge meg til å sove. I morgen skal jeg lære mer om fordøyelsessystemet. Må være våken til en ny dag med traus mumling og dårlig engelsk. Men det er jo spennende og :)

Tilslutt kommer noen bilder fra byen her. God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar