25.08.2010

Siste lesedag

Heisann:)
Tenk, dette er siste lesedagen dette sommerkurset. Veldig rart å tenke på, synes jeg. I dag har jeg hatt den siste skiftlige prøven, som jeg heldigvis bestod. Så da er det bare en muntlig prøve igjen i morgen, så skal jeg hjem! Jeg gleder meg så innmari.
Merkelig hvor sakte dagene går nå når det nærmer seg slutten. Har forsåvidt følt at sommerkurset har gått raskere enn jeg hadde trudd på forhånd, men den siste uken nå etter at mamma dro har gått saaakte. Er sikker på at en snegle hadde tatt igjen tiden denne uken. Hvis det gir noe mening?
Hvertfall. Det skal bli kjempefint å komme til Stian i Bergen nå. Gleder meg til å se mer av byen, og.
Men jeg får komme meg tilbake til lesingen. Jeg burde egentlig hatt masse motivasjon nå siden det er siste dagen på en stund, men er egentlig bare slapp og lei. Forhåpentligvis går det bra i morgen sånn at jeg kan dra hjem på fredag med hele sommerkurset bestått!

Klemmer fra Johanne <3

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel gjennomført sommerkurs Johanne. Du har vært kjempeflink, og nå fortjener du en ferie hos Stian i Bergen.
    Klemmer fra mormor og morfar.

    SvarSlett
  2. Tusen takk :)
    Håper dere har det bra!
    Klemmer fra meg.

    SvarSlett