06.09.2010

En liten tur til Larvik

God kveld!
Nå sitter jeg i Bergen under et teppe i sofaen med mitt nye Vakre hjem og interiør - blad, mens jeg ser på Criminal Minds på tv. Jeg koser meg, med andre ord.
Stian er for øyeblikket turntrener, men kommer heldigvis hjem om ikke så veldig lenge.
I helgen har vi vært i Larvik. Det var kjempekoselig å se alle igjen. Det har vært en super helg! På fredag spiste vi middag med mamma, pappa, jørgen og morten, det var veldig hyggelig. Veldig godt å se dem igjen.
På lørdag var vi i Skien for å se på biler. Endte opp med å kjøpe en blå mini cooper, så nå kan Jørgen begynne å øvelsekjøre. Gleder meg til å kjøre den til helgen når jeg skal hjem igjen. Det blir moro!
Senere på dagen så jeg endelig Louise igjen. Det var utrolig godt, og veldig veldig koselig. Jeg har jo vært vandt til å se henne minst én gang i uken, så det har vært rart å være uten henne så lenge nå. Vi gikk først en tur i Bøkeskogen og bare snakket, etterpå laget vi mat og så på film hos henne sammen med Stian.
På søndag gikk turen til Oslo. Der fikk vi se på Henriette og Sondres nye leilighet som de pusser opp. Morsomt å se! Etterpå var vi på peppes og spiste pizza, før vi dro tilbake til Larvik for å spise lapskaus hjemme hos Stian.
Alt i alt har helgen virkelig vært bra. Jeg har fått vært med så mange som jeg ikke har sett på lenge, og alt har bare vært skikkelig godt. Jeg har savnet alle veldig mye. Gleder meg allerede masse til å dra hjem igjen på torsdag og.
Men før det skal jeg kose meg noen dager her i Bergen.
Og nå må jeg følge med på Criminal minds, for det er kjempespennende.
Håper alle har hatt en like bra helg som meg :)
Hadet bra!
Klemmer fra Johanne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar