01.09.2010

Nå er jeg mørk igjen

Hei og hå!
Nå sitter jeg i sofaen i leiligheten til Stian og slapper av.
Jeg har vært hos frisøren i dag, og nå er håret mitt mørkere igjen. Jeg er veldig fornøyd med resultatet :) Dessuten var det veldig bra service på frisørsalongen, så jeg drar sikkert tilbake dit senere en gang!
Siden sist har vi vært på to kinoer. Vi har sett Varg Veum og Step up 3D. Jeg har ikke sett de to andre Varg Veum filmene, men tror jeg må se dem en dag, for nummer 3 var hvertfall veldig bra :)
Det er ikke så veldig mye å skrive her for tiden. Jeg bare sover lenge, slapper av, går i byen, er på kino, ser på film osv. Sånne koseting :)
Nå skal jeg se på en serie og finne ut hvordan man lager agurksalat (det er vel ikke så vanskelig..). Stian er på skolen, og jeg skal lage laksemiddag til han kommer tilbake. Så jeg får sette i gang med forberedelsene. hehe!

Hadet bra <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar