15.09.2010

Tilbake i Martin

Heisann dere :)
Ja, da var jeg tilbake i Martin. Veldig rart å være her igjen. Denne gangen er det på en måte mer på ordentlig. Nå har jeg flytta. Til Slovakia. Det er litt skummelt.

Turen gikk fint, da. Når vi kom fram gikk Tina og jeg for å se på leiligheten. Der var det ikke gjort stort siden sist.. uff! Veldig kjedelig for oss nå når alle andre har fått nye leiligheter de skal innrede og flytte inn i, mens vi fortsatt bor i samme leilighet som i sommer. Så vi får se hva vi gjør!
Etter en skuffende leilighets-kikking spiste vi pizza på restaurant, før vi dro på Tesco med Torill for å handle inn litt mat. I kveld har vi vært litt sammen med Ingrid, Martine og Enoch og nå sitter vi i sofaen og slapper av.
Vi er slitne etter en lang dag med reising, så nå skal det bli godt å legge seg.
Det var i hvertfall en liten oppdatering fra meg som har det fint her (men som heller gjerne skulle vært hjemme fremdeles).
Ha en god natt.
Klemmer fra meg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar