19.10.2010

Helgen som har vært

... har vært superkoselig :)
Vi har kost oss, slappet av og kost oss mer. På fredag hadde vi som sagt tvkveld her hjemme. Var veldig godt med en kveld hvor vi bare slappet av .
På lørdag var vi på Tulip (kjøpesenteret her i byen). Der fikk vi shoppet litt, spesielt Louise. Hehe. Jeg fikk endelig kjøpt meg en jakke jeg har kikket på lenge. Har sett at den kostet 699 i Norge, og her kostet den 300, så jeg syns jeg har gjort et godt kupp ;)
Lørdagskveld var det bursdagsfeiring for June. Da var vi ute og spiste biff med en gjeng fra klassen.

mmm...


På søndag spiste vi lunsj ute på restaurant. Etter det dro vi på Tesco for å handle inn til kveldens middag. Det ble lasagne til middag og muffins is til dessert. Veldig godt! Og selvfølgelig også en kjempekoselig kveld. Den ble avsluttet med jentefilm før vi la oss!

Underveis i helgen har jeg også lest en del. Har stått opp tidlig for å ta noen leseøkter på morgenen. Har nemlig hatt prøve i biokjemi på mandag og anatomi i dag. Begge gikk heldigvis fint, og nå er jeg ferdig med alle prøver i anatomi før eksamen i januar. Litt skummelt, men veldig deilig! :)
I morgen er det prøve i fysiologi igjen. Men det ble ikke så mange timer med søvn i natt, så har vært veldig lite produktiv på lesefronten i dag. Har fått trent, da, hvertfall. På nytt treningssenter. Der var det fiskedam med karper foran løpemaskinene.. spesielt!
Ellers har vi kost oss med grøt i dag. Og jeg har kjøpt makrell i tomat! Det var godt :) Uinteressant...

Sier bare god natt, jeg. Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar