22.10.2010

Jeg er heldig

Hei dere.
Dette er glad-fredag.
Dagen startet klokken 06.00 fordi vi skulle til politiet i Zilina for å få oppholdstillatelse. Det var trøttende...
Men vi satt oss i bussen med noen andre og så for oss en lang dag på politistasjonen (de pleier visst å være kjempetrege). Men den gang ei. Det gikk mye raskere enn forventet, så allerede klokken halv 9 var vi ferdige. Da kjørte bussen oss til et kjøpesenter fordi noen ville benytte anledningen til å dra på Mc Donalds. Jeg var forresten flink og holdt meg unna den fristelsen. hehe.
Etter å ha vært på kjøpesenteret i 10 minutter, åpnet butikkene også. Så vi fikk 20 minutter på oss til å kikke oss rundt. Allerede klokken halv 10 på morgenen hadde vi kjørt buss, vært på politistasjonen og søkt om oppholdstillatelse, kjørt litt mer buss, og vært på kjøpesenter. Snakk om å få mye ut av dagen :)
Etter en time hjemme dro jeg på fysiologiforelesning, og etter det slovakisk.
Og når jeg kom hjem fikk jeg verdens fineste blomsterbukett på døren. Jeg og Stian har nemlig vært sammen i 4 år i dag. Her er jeg med den herlige buketten.
Veldig glad. Tusen takk, gutten min. Jeg er vel heldig!

Nydelige

Jeg har prøvd Zumba i dag og. For første gang. Var en morsom måte å trene på, syns jeg. Greit å være på litt sånne gruppetimer igjen.
Nå sitter jeg og "feirer" dagen med Tina. Vi ser på fredagstv og koser oss med muffins vi har bakt.

Det var den treningen...

Men de var i hvertfall supergode.

Gleder meg til neste helg og. Tenk, om en uke er jeg hjemme. Når jeg bestilte billetten virket det som en evig tid til, men plutselig er det her. Bare lesing til en fysiologi credit test først, så er det hjem. Litt synd at jeg drar til Norge akkurat den dagen den norske Kongen og Dronninga kommer hit til Slovakia, da. Men man kan ikke få med seg alt, og jeg vil selvfølgelig mye heller hjem. Gleder meg :D

Ha en super helg!
Klemmer fra Johanne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar