28.01.2011

Avslapping :) :)

Hei dere :)

Nå er jeg tilbake i Bergen igjen, kom på onsdag. Én dag før hva som var planlagt, så det var deilig!
Hadde eksamen på tirsdag, men klarte det desverre ikke. Merkelig nok følte jeg det som en liten lettelse. Tror muntlig eksamen med professor Mellova på onsdag skremte meg litt, var ikke helt klar for det enda. hehe. Så nå er planen å kose meg og lade opp til nytt semester her i Bergen. Anatomi eksamen tar jeg opp igjen senere en gang. Den tid, den sorg, er det ikke det, det heter? Neida. Men jeg har prøvd masse, og jobbet hardt for å klare det, så neste gang jeg skal ta anatomien fram igjen, ligger det nok mye kunnskap der fra før ;)

Foreløpig her i Bergen har jeg ikke gjort annet enn å slappe av. I går bakte jeg kake (veldig viktig å få med det her sånn at jeg virker husmor-aktig og flink). Stian skulle egentlig bake til jeg kom hjem på torsdag, men jeg kom jo én dag før planen uten at han visste det, så da fikk jeg bake kaken i går til han kom hjem fra trening. God ble den, hvertfall.

Nå tenker jeg at jeg skal ta meg en tur til byen. Senere i kveld kommer mamma og pappa kjørende til Bergen. De skal være her i helgen, kjempekoselig! Gleder meg :)
Så i helgen skal vi tusle rundt og kikke i byen, spise god mat og kose oss masse!
Neste helg skal jeg hjem til Larvik en tur, og også en tur til Oslo.

Men nå går turen til sentrum.
Ha en fin helg dere også!
:) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar