21.01.2011

I Martin

Hei.
ja, nå er jeg tilbake i Martin. Kom på onsdag. Og kan vel ikke akkurat si at jeg var overlykkelig for det. Hehe.
I dag har jeg hatt en fysiologiprøve som jeg hadde igjen fra før jul. Klarte den, heldigvis. Så da er enda en ting ute av verden :)
Nå sitter jeg med hodet ned i anatomibøkene i håp om å få inn nok kunnskap til å klare eksamen på tirsdag og onsdag. Resultatet spørs nok veldig på hvilke oppgaver jeg trekker, så det er vanskelig å si. Håper på at denne helgen hjelper meg godt på vei! Burde vel kanskje utsatt eksamen til starten av februar eller noe, men tanken på å være her noe særlig lenger frister veldig lite. Så uansett hvordan utfallet av eksamen blir, skal jeg hjem på torsdag!
I verste fall får jeg heller ta opp anatomieksamen senere en gang. Det er det nok mange som skal :) Har nemlig hørt at strykprosenten på første forsøk på anatomi i fjor var 60%!! Synes det var veldig mye.
Men jeg får prøve mitt beste. Kan jo hende jeg klarer det!? Kryss fingrene for meg!

Eksamen går over to dager, som dere sikkert har skjønt nå. På tirsdag har jeg først en skriftlig del, og hvis jeg består den, har jeg en praktisk del rett etterpå. Og hvis jeg består den, har jeg muntlig eksamen med (skumle) professor Mellova på onsdag. Hun sies å være streng, så jeg gruer meg!

Men nå tenkte jeg å varme opp min meksikanske gryte fra i går. Skikkelig fancy fredagsmiddag!

Ha en fin helg, da, dere :)


Lykketil-tanker taes imot med takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar